REGULAMIN
 
 
§1
1. Dokonując rezerwacji należy skontaktować się telefonicznie lub mailowo z właścicielem ośrodka i dokonać wpłaty zadatku wysokości 30% całego pobytu na konto w terminie 2 dni. W przypadku braku wpłaty rezerwacja zostanie anulowana.
2. Wpłata zadatku oznacza zapoznanie się i akceptację regulaminu ośrodka.
3. Pozostała należność w wysokości 70% całego pobytu pobierana będzie w gotówce w momencie przekazywania kluczy. Dodatkowo pobierana jest kaucja w wysokości 200 zł/domek zwracana w dniu wyjazdu.
4. Rezygnacja z całkowitego i częściowego pobytu oraz późniejszy przyjazd czy skrócenie pobytu nie upoważnia obsługę do zwrotu wpłaconych należności.
 
§2
1. Domki letniskowe przewidziane są dla 6 osób, istnieje możliwość dokwaterowania max. 2 osób za które pobierana jest dodatkowa opłata w wysokości 30zł/osobę na dobę. Zapotrzebowanie na łóżeczko turystyczne, wanienkę, krzesełko do karmienia dla dziecka, jak i ilość osób należy zgłaszać w momencie dokonywania rezerwacji.
2. Doba noclegowa rozpoczyna się od godz. 15:00 w dniu przyjazdu, a kończy się o godz. 10:00 w dniu wyjazdu. Ewentualne wcześniejsze przyjazdy proszę ustalać telefonicznie.
3. Na terenie ośrodka obowiązuje cisza nocna od godz. 23:00 do godz. 7:00.
 
§3
1. W przypadku zakłócania i nieprzestrzegania regulaminu ośrodka obsługa ma prawo zażądać od wczasowiczów opuszczenia terenu bez zwrotu opłaty pobytowej. W przypadku odmowy sprawa przekazywana jest policji.
2. Do korzystania z domków letniskowych uprawnione są tylko osoby zakwaterowane. Przy meldunku należy okazać dokument tożsamości. Osoby niepełnoletnie mogą zostać zameldowane tylko wraz z osobą dorosłą, która jest za nie odpowiedzialna.
3. Zastrzegamy sobie prawo do odmowy zakwaterowania osobom będącym pod widocznym wpływem alkoholu lub środków odurzających, które zachowują się agresywnie, w sposób powszechnie uznany za wulgarny.
4. Goście nie mogą przekazywać domku letniskowego osobom trzecim, nawet jeśli nie upłynął okres, za który została uiszczona opłata pobytowa.
 
§4
1. Domki letniskowe są przekazywane w użytkowanie w dniu przyjazdu i odbierane przy wyjeździe przez obsługę ośrodka. Prosimy o wcześniejsze zgłaszanie godziny wyjazdu, w celu umożliwienia sprawnego odbioru domku przez obsługę ośrodka.
2. Domki w dniu wyjazdu należy pozostawić w czystości tak jak w dniu odbioru. Śmieci wyrzucane są we własnym zakresie do pojemników znajdujących się na terenie ośrodka.
3. Za zużytą energię elektryczną pobierana jest opłata zgodnie z taryfą dostawcy prądu w wysokości 0,90 zł/kWh.
4. Opłata za pranie pościeli pobierana w dniu przyjazdu - 50 zł.
5. W przypadku spowodowania uszkodzenia wyposażenia należy niezwłocznie powiadomić  obsługę ośrodka, celem dokonania naprawy lub wymiany. Kwotę za w/w należy uregulować najpóźniej w dniu wyjazdu.
6. Zabrania się samodzielnych napraw, modernizacji sprzętu będącego na wyposażeniu domków.
7. Obsługa ośrodka nie ponosi odpowiedzialności za rzeczy pozostawione w domku lub na terenie ośrodka. Prosimy o zachowanie należytej staranności związanej z zamykaniem okien i drzwi w momencie opuszczania domku.
8. Wynajmujący ponosi odpowiedzialność finansową za uszkodzenia lub zniszczenia wyposażenia oraz za wszystkie szkody wyrządzone przez osoby go odwiedzające. Za szkody wyrządzone przez osoby niepełnoletnie odpowiadają rodzice lub opiekunowie.
 
§5
1. Za bezpieczeństwo dzieci przebywających zarówno na terenie ośrodka jak i na placu zabaw ponoszą odpowiedzialność rodzice lub pełnoletni opiekunowie.
2. Na terenie ośrodka znajduje się ogrodzony parking niestrzeżony z 1 miejscem parkingowym na domek.
3. Na terenie ośrodka znajduje się monitoring.
4. Ośrodek nie ponosi odpowiedzialności za szkody lub kradzież samochodów pozostawionych na terenie ośrodka.
5. Dla bezpieczeństwa i komfortu naszych gości nie akceptujemy zwierząt.
 
§6
1. Na wyposażeniu każdego domu znajduje się gaśnica. Za nieuzasadnione jej użycie i konieczność wymiany uszkodzonego wyposażenia najemca zostanie obciążony kosztami.
2. Ze względu na drewnianą konstrukcję domku letniskowego obowiązuje przestrzeganie zasad ochrony przeciwpożarowej. Zabrania się:
· palenia tytoniu,
· rozpalania grilla na tarasie (grillowanie możliwe na trawniku przed domkiem),
· przechowywania materiałów łatwopalnych i żrących,
· rozpalania ognisk na terenie ośrodka z wyłączeniem miejsca wydzielonego.
 
§7
1. Obsługa ośrodka nie ponosi odpowiedzialności za utrudnienia bądź niedogodności niezależne od w/w w postaci: przerw w dostawie prądu, wody i dostępu do internetu.
2. Nie zapewniamy ręczników oraz środków czystości.
3. Regulamin ośrodka dostępny jest również na tablicy informacyjnej znajdującej się przy recepcji.
4. W sprawach nieuregulowanych w niniejszym Regulaminie decyduje właściciel/pracownik ośrodka oraz zastosowanie mają przepisy Kodeksu Cywilnego oraz Ustawy o usługach turystycznych.
 

 

Wyposażenie domku:
 

Pokój dzienny (parter):

· narożnik z funkcją spania (2 osoby)

· stół + 6 krzeseł

· TV LCD 32 cale

· bezpłatny dostęp do internetu WIFI

· schowek

· parawan, koc plażowy

· suszarka do bielizny

· szczotka + szufelka

· zestaw mop


Aneks kuchenny (parter):

· lodówka z zamrażalnikiem

· kuchenka ceramiczna

· kuchenka mikrofalowa

· opiekacz toster do kanapek

· naczynia dla 8 osób

· sztućce dla 8 osób

· czajnik elektryczny

· garnki + patelnia

· akcesoria kuchenne

 

Łazienka (parter):

· umywalka

· toaleta

· natrysk

· szafka na kosmetyki

· lustro

· suszarka do włosów

 

 

 

Sypialnia x 2 (piętro)

· 3 łóżka jednoosobowe

· szafka nocna

· lampka

· szafa

 

Taras

· stół + krzesła

· grill

 

 

Dodatkowe opłaty:
W cenę najmu nie jest wliczona opłata klimatyczna pobierana w dniu przyjazdu (opłata wg Uchwały Rady Gminy Postomino: 2,20 zł za osobę.

 

 

 

 

 
SŁONECZNY
PRZYSTANEK
DREWNIANE DOMKI NAD MORZEM
Z KLIMATYZACJĄ
 
Nasz adres:
Admiralska 28 A
76-107 Jarosławiec
 
 
REZERWACJE
 
+48 602 677 715
+48 663 009 057

kontakt@slonecznyprzystanek.pl
 
  Lubię to!